Visoka ocjena kvalitete pruženih usluga tvrtke
Provedeno istraživanje o zadovoljstvu i kvaliteti pruženih usluga potvrdilo da je velika većina naših kupaca zadovoljna našom kvalitetom.
U modernom okruženju u kojem posluju današnje tvrtke, sustav upravljanja kvalitetom postaje imperativ. Takav sustav ima više sastavnica, a jedna od njih je kompetentnost zaposlenika ali i tvrtke u cjelini. Uvođenjem sustava upravljanja kvalitetom, tvrtka se u potpunosti orijentira na zadovoljenje svih zahtjeva svojih kupaca te se obvezuje da će kupca, u lancu svojih vrijednosti, staviti na prvo mjesto. Laser inženjering d.o.o to je prepoznao među prvima i kroz uvođenje ISO sustava u poslovanje, svoj sustav upravljanja kvalitetom podigao na veću razinu, osiguravši si održivu konkurentsku prednost.
Povratna veza naših kupaca nam je iznimno važna i zato kontinuirano pratimo njihovo zadovoljstvo provodeći ankete.
Pomoću anketa sakupljamo mišljenja i sugestije i pokušavamo dodatno unaprijediti svoje procese kako bi naši kupci bili još zadovoljniji. Anketa se sastoji od sedam pitanja koja pokrivaju mišljenje kupaca o kompetentnosti zaposlenika, profesionalnosti, uslužnosti i usporedbu naših usluga s konkurentskim.
Rezultati koje smo dobili anketom su potvrdili da se naši napori isplate te da su naši kupci zadovoljni kvalitetom usluga. Anketa je pokazala da 79% ispitanika tvrdi da je zadovoljno našom profesionalnosti i odnosom prema kupcima. 94% ispitanika tvrdi da naši zaposlenici posjeduju znanja, vještine i sposobnosti koje omogućuju isporuku kvalitetnog proizvoda, odnosno usluge, a 72,7% tvrdi da su naši proizvodi tehnički i komercijalno potpuno jasni i definirani. Neke od izjava koje su ispitanici dali u anketi su:
Zadovoljan sam Vašom uslugom, preporučio sam Vas već dvojici kolega koji su konzumirali Vašu uslugu, nastavite tako i dalje
Brzo, kvalitetno, stručno. Ako je hitno uvijek se izlazi u susret. Uglavnom, sve pohvale.
„Uvijek nas zanima što naši kupci misle o našim proizvodima i uslugama koje im pružamo kako bismo mogli unaprijediti interne procese i ispuniti sve zahtjeve svojih kupaca, koji ponekad i nisu mali. Rezultati ankete su nas motivirali da podignemo kvalitetu svojih usluga na još veću razinu jer smo vidjeli da mi to možemo i da posjedujemo znanje i stručnost čime si osiguravamo održivu konkurentsku prednost, a konkurentska prednost za tvrtku danas predstavlja sve“ kazao je direktor i vlasnik tvrtke Laser inženjering, Anđelko Kaščel.
Na tržištu usluga laserskog rezanja i obrade metala, Laser inženjering je prvi implementirao sustav kvalitete ISO 9001:2008 i sustav zaštite okoliša ISO 14001:2004. Dobivanje ISO certifikata predstavlja nagradu za našu brigu za okolinu u kojoj poslujemo, odnosno brigu za ispunjavanje zahtjeva naših kupaca čime izgrađujemo lojalnost i dugoročnu obostranu korist. U budućnosti ćemo nastaviti proaktivno sakupljati mišljenja naših kupaca kako bismo mogli njihove zahtjeve ispuniti što je moguće bolje.
Za sve dodatne informacije slobodno nam se obratite putem naših kontakt informacija.